Wie zijn we

Vanuit maatschappelijke betrokkenheid is de Stichting ‘KomOp!’ opgericht door 5 ondernemers.

Gedurende meer dan 20 jaar hebben deze ondernemers op tal van terreinen kennis en ervaring opgedaan, Vooral op het coachgebied

Ervaren en gedreven ondernemers van de Stichting ‘KomOp!’ staan voor degelijke en praktische begeleiding aan (startende) ondernemers. Ook voor diegene, die een uitkering hebben. Zij gaan voor het succes van de ondernemer.

George Bosch
“In de laatste 10 jaar ruim 500 ondernemers begeleid. Die ervaring wil ik graag delen, want ook zij hebben recht op succes.”

Herbert Schouten

“Omdat ik heb geleerd dat (samen) werken leuk is. Als eigenwijze ondernemers is het heerlijk om ongezouten feedback te krijgen van een evenknie.”
Secretaris

Alexander Martini

“Als geen ander weet ik wat een bedrijf starten betekent. Mijn ervaringen deel ik graag met een starter. Inspiratie, enthousiasme en creativiteit zijn belangrijke ingrediënten voor succes.”
Bestuurslid

Peter Rozema

“Ik vind het geweldig om starters te adviseren en te begeleiden en een bijdrage te leveren aan succesvol ondernemerschap van deze starters.”
Bestuurslid