Mijn ervaring met coaching van KomOp!

“In de opstartfase van Dixtoppels kwam ik in contact met Stichting KomOp! Het aangeboden begeleidingstraject heb ik met beide handen aangenomen en Peter Rozema werd mijn coach. Een ervaren ondernemer en prettige man waar ik met tal van vragen en twijfels terecht kon en gehoord werd. De gezamenlijke bijeenkomsten met collega starters  liet zien dat we min of meer tegen hetzelfde aanliepen. Kortom, een begeleiding waarmee ik uit de voeten kan. En regelmatig kom ik de bestuursleden nog tegen en geven ze nog tips en trucs.”

Dick Stoppels Uithuizen

Dixtoppels | ontwerp & vormgeving

De persoonlijke coaching en het samen met de groep zijn heeft mijn eerste stappen als zelfstandige VoetreflexPlus therapeut een flinke boost gegeven. Mijn worstelingen en vooruitstapjes kon ik bespreken met ervaren en startende ondernemers, ik hoorde hun ervaringen en plannen en dat heeft me zo goed gedaan. Ook de Facebook workshop en uitleg van geslaagde ondernemers in de regio was motiverend. Stichting ‘KomOp!, dank jullie voor deze fijne tijd.

Jannie Huisman

VoetVertier Appingedam

VoetreflexPlus therapeut

Als startende ondernemer komt er veel op je af. Veel eigen ideeën, tips van anderen en alle informatie die je via de media toekomen.

In het begin kan dit overweldigend zijn. Het is heel fijn dat je coach bij Stichting ‘KomOp! kan fungeren als trechter. Samen zorg je ervoor dat al je ideeën gestroomlijnd worden, prioriteiten aanbrengen. Je krijgt handvatten om actief je eigen plan uit te werken en je hebt een coach aan wie je al je vragen kan stellen. Maar ook je medekandidaten zijn waardevol en het is niet belangrijk in welke fase van ondernemen ze zijn. Want je hebt elkaar altijd iets te bieden.

Persoonlijk vond ik het prettig dat iemand mij een spiegel voor hield. En dan is het natuurlijk gezellig om samen te komen en de voortgang te vertellen. Mijn ervaringen zijn positief en dat gun ik de volgende ook!

Silvia Wilkens

Jouw Biovoeding Delfzijl – Biologische natuurvoeding

Het was op het randje! Was ik niet te oud voor dit traject??
Ik had mooie plannen en ook talenten en ik was beslist niet van plan om achter de geraniums te zitten! De AOW die ik pas gekregen had geeft ook vrijheid en mogelijkheden! En ja… gelukkig kon ik meedoen.Ontstonden er mooie samenwerkingen waardoor en waarin mijn plannen vorm kregen, serieus genomen werden en ik ook. Begeleid met mooie tips tijdens de coaching, ook de telefonische door mijn persoonlijke coach!

In 2018 heb ik mij ingeschreven. Ik heb een website gemaakt, zelf! Trots heb ik daarna enkele diensten aangeboden en kwam en komt de omzet binnen. Ik ben Stichting ‘KomOp! en mijn medecollega’s intens dankbaar. Inspirerende gezellige effectieve bijeenkomsten, uitdagende
opdrachten. Het was n stok achter de deur. Zonder hen en dit traject was dit niet tot stand gekomen.

Daniella van Oosterhout

Wacici Innerfire Appingedam